مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:272022-08-18سياسي

فعالیت 13 تشکل میراث فرهنگی و گردشگری در سمنان


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: 13 تشکل در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری در این استان فعالیت دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، امیر کرم زاده، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان پیش از ظهر امروز در نشست تخصصی گفت وگومحور نمایندگان تشکل ها و فعالان حوزه های میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان به مناسبت گرامیداشت هفته تشکل ها و مشارکت های اجتماعی اظهار کرد: تشکل های مردمی نقش مهمی در اجرای امور دارند و به عنوان بازوان اجرایی دستگاه های اجرایی هستند.

وی خواستار افزایش ارتباط فعالان و سرمایه گذاران عرصه گردشگری، انجمن ها و .

با اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان شد و گفت: تشکل های استان به لحاظ کمی تعداد مناسبی دارند و می توانند توسعه دهنده گردشگری استان بوده و در نظارت و مرمت آثار تاریخی نقش داشته باشند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان بیان کرد: 13 تشکل در حوزه های میراث فرهنگی و گردشگری در این استان فعالیت دارند.

مصطفی مرادی، مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی استانداری سمنان نیز گفت: شبکه سازی تشکل ها در موضوعات تخصصی و سامان دهی با رویکرد استفاده از ظرفیت های مجموعه تشکل ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 13 تشکل میراث فرهنگی و گردشگری در سمنان

فعالیت 13 تشکل میراث فرهنگی و گردشگری در سمنان