مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 10:072022-08-18حوادث

فروشنده دستگاه اسکیمر در تبریز دستگیر شد


رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و دستگیری مجرم سایبری خبر داد که اقدام به تبلیغ و فروش دستگاه اسکیمری در شبکه های اجتماعی می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، محسن محمودی اظهار داشت: در پی رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص گردید فردی در یکی از شبکه های اجتماعی در زمینه فروش تجهیزات اسکیمر فعالیت می کند.

وی افزود: در راستای رسیدگی به موضوع و جلوگیری از مورد بزه قرار گرفتن کاربران فضای مجازی افسران سایبری پلیس فتا استان در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و تلاش برای شناسایی مجرم سایبری آغاز شد.

محمودی بیان داشت: کارشناسان پلیس فتا با بهره گیری از ظرفیت ها و تخصص های پلیسی و همچنین روشهای علمی و فنی موفق به شناسایی فروشنده دستگاه های اسکیمر در فضای مجازی شدند.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به حساسیت موضوع و هماهنگی های صورت گرفته با مقام قضایی تیمی خبره از افسران پلیس فتا به محل شناسایی شده اعزام و این مجرم سایبری را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس فتا انتقال دادند.

رییس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: پس از اجرای موفق عملیات دستگیری و کشف دستگاه های اسکیمر و سایر تجهیزات الکترونیکی از متهم و پس ار انتقال وی به مقر پلیس علت و انگیزه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشنده دستگاه اسکیمر در تبریز دستگیر شد

فروشنده دستگاه اسکیمر در تبریز دستگیر شد