مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:322022-08-18سياسي

تخریب باغستان برابر با فرونشست دشت قزوین/ باغستان ریشه شهر است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری، برنامه دادرسانه به منظور بررسی باغستان قزوین مداخلات غیرقانونی دستگاه های اجرایی پرونده با حضور نوید حاج فتحعلی، - آب چاه های دشت قزوین در باغستان ذخیره می شود اگر باغستان از دست برود در واقع با فرسایش خاک مواجه خواهیم بود و ریزگرد ها نه تنها وارد استان بلکه به پایتخت می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری، برنامه دادرسانه به منظور بررسی باغستان قزوین مداخلات غیرقانونی دستگاه های اجرایی پرونده با حضور نوید حاج فتحعلی، مطالبه گر و شکوه کرمانشاهی، کارشناس و عضو هیئت مدیره انجمن تخصصی باغستان سنتی قزوین برگزار شد.

قطع شبانه 200 درخت در قزوین نوید حاج فتحعلی، مطالبه گر گفت: عرصه باغستان سنتی قزوین در گذشته قریب به دو برابر این مساحتی که امروز وجود دارد، بوده است توسعه شهری و تخریب هایی که توسط مدیریت شهری و مسئولان در آن شکل می گیرد انگیزه باغداری را از باغداران می گیرد.

حاج فتحعلی افزود: تقریبا خرداد ماه بود ساعت یک شب شهرداری قزوین یک شبه 200 درخت را با لودر و کامیون که برای باغداران بود قلع و قمع کردند.

این جای ابهام دارد که چرا شبانه این تعداد درخت را قطع کردند.

مطالبه گر گفت: عرصه باغستان سنتی قزوین در پاسخ به این سوال که آیا باغداران اطلاع نداشتند؟ بیان کرد: باغداران زمین های خود را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخریب باغستان برابر با فرونشست دشت قزوین/ باغستان ریشه شهر است

تخریب باغستان برابر با فرونشست دشت قزوین/ باغستان ریشه شهر است