مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:172022-08-18ورزشي

والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است


عضو گیلانی تیم والیبال بانوان ایران با بیان اینکه والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است، گفت: از دریافت این مدال خوشحالم و حق والیبال بانوان بود که زودتر از این ها مدال بگیرد زیرا شایسته کسب مدال های بیشتر است.

- الهه پورصالح امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه موفقیت تیم ملی بانوان والیبال حاصل تلاش های چندین ساله مجموعه فدراسیون و خوبی برای کسب موفقیت در مسابقات مختلف بوده و این موفقیت حاصل تلاش چندین ساله فدراسیون والیبال، کادر فنی و بازیکنان است.

  وی با اشاره به افتخار آفرینی تیم ملی بانوان والیبال جمهوری اسلامی ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: هدف اصلی ما از حضور در این دوره از مسابقات کسب مدال بوده و بسیار خوشحالم که توانستیم بعد از 56 سال تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران را صاحب کسب مدال کنیم که این امر نشان دهنده ظرفیت بانوان در کشور است.

  عضو گیلانی تیم ملی والیبال بانوان جمهوری اسلامی ایران سطح کیفی این دوره از بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بالا ارزیابی کرد و افزود: در این دوره از مسابقات 6 تیم اندونزی، ایران، ترکیه، آذربایجان و ازبکستان حضور داشته که با انصراف اندونزی پنج تیم با یک دیگر به رقابت پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است

والیبال زنان ایران مستحق دریافت مدال های بیشتری است