مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مرداد 1401 ساعت 07:022022-08-18اقتصادي

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک


از گذشته تا کنون استفاده از بشقاب طرح کوبیسم رنگ زیبایی داشته و یا هنر دستی و ارزشمند محسوب می شدند رایج بوده و در این بین دیوارکوب برنجی از قدمت و ارزش بالایی برخوردار است.

علاوه بر متریال به کار رفته در این بشقابها طرحها و نقوش کنده کاری شده و حتی متونی که به روی برخی از این دیوارکوب ها حک شده سبب ارزش هنری و زیبایی منحصر به فرد بشقاب های برنجی می باشد.

امروزه تعدادی از دیوارکوب های برنجی که از قدمت و تاریخچه گران بهایی برخوردارند اکنون در موزه ها، کلکسیون ها و یا منازلی که به طور موروثی دست به دست شده اند وجود دارند.

اگر شما هم در دیزاین محیط به خرید بشقاب دیوارکوب برنجی علاقه دارید می توانید انواع مختلف این دکوری ها را با توجه به علایق خود در انواع طرح، رنگ، جنس، سایز و حتی در تعداد تکی و یا پک چندتایی از طریق مراکز تولید و توزیع آراد داک خریداری کنید.

یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین وسایل تزیینی بشقابهای دیوارکوب می باشند که در انواع سفالی، چینی و برنجی وجود داشته و امروزه نیز در متریال های مختلفی تولید و توزیع می شوند.

حتما دیده و یا شنیده اید که از گذشته ها های دور نیز بشقاب هایی که جنس و یا طرح خاصی داشته اند را به عنوان یک وسیله دکوری با ارزش بر روی دیوار یا طاقچه ها قرار می دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک

خرید بشقاب دیوارکوب قلم زنی برنجی کلاسیک