مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 22:172022-08-17حوادث

ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!


عروس و داماد جوانی که با خرید سلاح جنگی از غرب کشور، قصد داشتند سرقت های مسلحانه را در مشهد آغاز کنند، پس از اولین دستبرد مسلحانه با نیسان آبی، در حالی به چنگ قانون افتادند که به خاطر سرقت لپ تاپ مستعمل، شلیک کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، هنوز ساعتی به نیمه شب بیست و دوم مرداد باقی نمانده بود که زنگ تلفن همراه زن جوان به صدا درآمد.

او یک دستگاه لپ تاپ مستعمل را در سایت واسطه گری دیوار به فروش گذاشته بود و افرادی برای اطلاع از مشخصات کلی لپ تاپ با شماره تلفن زیر آگهی تماس می گرفتند.

این بار پسر جوانی از آن سوی خط گفت: من و همسرم الان در خارج از شهر هستیم و قصد خرید لپ تاپ را داریم اما حدود 20 دقیقه دیگر به شهر می رسیم و اگر نشانی منزل را بدهید برای مشاهده لپ تاپ می آییم! زن جوان که در خانه تنها بود از خریداران خواست کمی دیرتر بیایند! چرا که همسرش در منزل نبود و او قصد داشت با شوهر خواهرش تماس بگیرد و از او بخواهد هنگام فروش لپ تاپ در منزل او حضور داشته باشد.

دقایقی بعد شوهر خواهر زن جوان به مجتمع مسکونی باجناقش رفت و آن ها منتظر خریداری ماندند که قرار بود لپ تاپ مستعمل را به مبلغ 30 میلیون تومان بخرد.

هنوز ساعتی از این ماجرا نگذشته بود که خودروی نیسان آبی در خیابان هفت تیر 9 توقف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!

ماجرای سرقت مسلحانه عروس و داماد با نیسان آبی!