مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 21:322022-08-17حوادث

دستگیری 15 باند توزیع مواد مخدر در گیلان


فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه یک هزار و 675 نفر توزیع کننده مواد مخدر در طرح های سال جاری پلیس گیلان دستگیر شدند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 15 باند مواد مخدر دستگیر شدند و 2تن انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سردار عزیزالله ملکی عصر امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان گیلان با تقدیر و تشکر از تلاش های اصحاب محترم رسانه اظهار کرد: امنیت مطلوب استان را مدیون مشارکت و همراهی اصحاب رسانه هستیم زیرا در کاهش آسیب های اجتماعی تاثیرگذار بالایی داشتند.

  وی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات جدی مردم گیلان، مبارزه با مواد مخدر بوده است، افزود: در پنج ماهه گذشته اقدامات مثبتی در این زمینه در گیلان داشتیم که مهم ترین آن کشف 2تن انواع مواد مخدر بوده که نسبت به سال گذشته شش درصد افزایش داشت.

  فرمانده نیز در گیلان دستگیر شدند، تصریح کرد: یک هزار و 375 طرح، جهت پاکسازی محله های فروش مواد مخدر اجرایی کردیم که اقدام تأثیرگذاری جهت کاهش آسیب های اجتماعی در محلات گیلان بود.

  فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر را بیشتر از گذشته در برنامه داریم، افزود: اقدامات آموزشی را در 100 مرحله جهت کنترل آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 15 باند توزیع مواد مخدر در گیلان

دستگیری 15 باند توزیع مواد مخدر در گیلان