مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 19:472022-08-17سياسي

آیت الله سعیدی: صدور سند برای موقوفات و حرم ها از شبهات جلوگیری می کند


صدور سند برای موقوفات و حرم های مطهر از ضروریات است چراکه در برخی موارد افرادی با سوء استفاده از جهل مردم شایعه پراکنی و ایجاد شبهه می کنند که باید از شبهه افکنی این افراد با سند و مدرک جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که عصر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با بیان اینکه در سوره توبه یکی از ویژگی های مهم اولیاء الهی محافظت از حدود الهی بیان شده است اظهار کرد: حدود الهی در عرصه کلان همه حدود را شامل می شود از جمله قوانین کشور که مورد پذیرش دین است و باید رعایت شود.

وی با بیان اینکه انچه از کربلا یاد می شود یک مجموعه عظیمی است که یک قسمتش جریان شهادت اباعبدالله (ع) و اسارت آل الله است گفت: کربلا برخی ریزه کاری هایی هم دارد که جزو حماسه کربلا است و این مجموعه در کنار هم اسوه و سرمشق است.

تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: امام حسین(ع) قبل از واقعه عاشورا فرمودند اگر کسی حقی از مردم بر گردنش است همراه ما نباشد و یکی از کارهایی که امام حسین علیه السلام کردند این بود که سرزمین کربلا را خریدند تا در آینده کسی نگوید که این سرزمین مال فلان قوم بود و این اتفاق در آن افتاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: صدور سند برای موقوفات و حرم ها از شبهات جلوگیری می کند

آیت الله سعیدی: صدور سند برای موقوفات و حرم ها از شبهات جلوگیری می کند