مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 18:422022-08-17سياسي

رییس مرکز پژوهش های مجلس: باید بودجه جاری در برنامه هفتم از مالیات تأمین شود


رییس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تأمین بودجه جاری از مالیات تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه مشترک مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و سازمان امور مالیاتی با حضور بابک نگاهداری و داوود منظور روسای دو طرف و جمعی از معاونین طرفین در مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

نگاهداری در این نشست با اشاره به وظایف و توانمندی های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در بخش های مختلف، گفت: برای گسترش همکاری‎های مشترک بین مرکز پژوهش های مجلس و سازمان امور مالیاتی می توانیم در حوزه قانونگذاری و نظارتی اقدامات مشترکی را تعریف کنیم.

وی با بیان اینکه مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی به عنوان بازوی پژوهشی قوه مقننه عمل می کند، گفت: در راستای کمک به مجلس در حوزه نظارتی، 40 درصد گزارش های مرکز در این حوزه تدوین شده است.

رییس مرکز پژوهش های مجلس، تصریح کرد: در حوزه هایی که تعارض منافع وجود دارد سعی کرده ایم تا گزارش های نظارتی متقن تری تهیه کنیم تا این تعارض منافع به کمترین حد خود برسد.

  وی با تاکید بر این نکته که مرکز پژوهش های مجلس آماده کمک به سازمان امور مالیاتی در بسط و تکمیل سامانه امور مالیاتی کشور است، گفت: در تلاش هستیم تا در برنامه هفتم توسعه حوزه مالیات را دقیق ببینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس مرکز پژوهش های مجلس: باید بودجه جاری در برنامه هفتم از مالیات تأمین شود

رییس مرکز پژوهش های مجلس: باید بودجه جاری در برنامه هفتم از مالیات تأمین شود