مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 17:122022-08-17بين الملل

نیرو های ویژه ارتش پیشین افغانستان در اوکراین می جنگند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ضمیر کابلوف ، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت برخی از نیروهای ویژه ارتش پیشین افغانستان، - نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت: برخی از نیرو های ویژه ارتش پیشین افغانستان، در کنار ملی گرایان اوکراینی می جنگند و این احتمال وجود دارد که بالگرد های متعلق به این کشور که در تاجیکستان و ازبکستان هستند نیز به کی یف تحویل داده شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، ضمیر کابلوف ، نماینده ویژه روسیه در امور افغانستان گفت برخی از نیروهای ویژه ارتش پیشین افغانستان، در کنار ملی گرایان اوکراینی می جنگند.

کابلوف اضافه کرد: برخی از این نیروهای ویژه ارتش پیشین افغانستان به داعش در عراق و سوریه پیوسته و برخی دیگر نیز ظاهرا با وعده پول نازی های اوکراین پیوستند، اما این به هیچ وجه با طالبان ارتباط ندارد.

به نوشته اسپوتنیک، کابلوف به نقل از یک نماینده قرقیزستان، در کنفرانس اخیر درباره افغانستان در ازبیکستان، گفته است که تقریباً 110000 نیروی ویژه نظام پیشین افغانستان از کشور گریخته و در انتظار ورود به ایالات متحده هستند و تاکنون آمریکا اجازه ورود به این افراد نداده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیرو های ویژه ارتش پیشین افغانستان در اوکراین می جنگند

نیرو های ویژه ارتش پیشین افغانستان در اوکراین می جنگند