مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:572022-08-17پزشكي

بستری 66 بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان


طی هفته گذشته، 66 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-19 در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بستری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار فارس از دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، طی هفته گذشته، 66 بیمار جدید مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید-19 در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان بستری شده است.

کامران قدس، رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در زمینه آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس گفت: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون، 62 هزار و 577 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در هفته گذشته (از نوزدهم تا بیست و ششم مردادماه سال جاری) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 66 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان و در مراکز درمانی بستری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های زیرپوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 12 هزار و 122 نفر رسیده است و 50 هزار و 455 بیمار نیز به صورت سرپایی شناسایی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 66 بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان

بستری 66 بیمار مبتلا به کرونا در استان سمنان