موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 16:522022-08-17اقتصادي

چرا سارقین پس ازمجازات مرتکب جرم می شوند؟/ارتقای «امنیت روانی جامعه» با توسعه پیشگری از جرم


سرقت، معضل اجتماعی است که دستگاه های متعددی نسبت به آن وظایفی را برعهده دارند که هر کدام در پاسخ به چرایی وجود این معضل به کم کاری دیگر دستگاه ها اشاره می کنند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس؛ با افزایش مشکلات اقتصادی، سرقت های خیابانی، موبایل و کیف قاپی افزایش یافت، همراه این افزایش انتشار این اخبار در فضای مجازی و انتشار فیلم های دوربین های مدار بسته نیز به تشدید آن در اذهان عمومی بی تأثیر نبود.

اظهار نظرهای متفاوتی نیز در این خصوص وجود دارد، برخی مربوط به عملکرد انتظامی می دانند و برخی دیگر بازدارندگی مجازات را مورد نقد قرار می دهند.

برخی کارشناسان نیز بر این باورند که برخی از نقاط شهری بستر را برای زورگیری، سرقت و.

فراهم کرده است و نیازمند رسیدگی بیشتری است.

در این خصوص مقامات مسئول در دستگاه های مختلف نیز در این خصوص اظهار نظرهای متفاوتی دارند و این موضوع حتی در دیدار رییس دستگاه قضا با اصحاب رسانه با عنوان امنیت روانی جامعه مطرح شد.

به گفته سردار مهدی حاجیان، معاون اجتماعی و فرهنگی و سخنگوی فرماندهی کل انتظامی کشور، برخی اوقات با پرونده هایی مواجه هستیم که مجرم برای بار چهلم توسط پلیس بازداشت می شود که در این زمینه باید بررسی شود که کجای چرخه اصلاح مجرمان اشکال دارد، باید دستگاه های مسئول آسیب شناسی کنند؛ ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سارقین پس ازمجازات مرتکب جرم می شوند؟/ارتقای «امنیت روانی جامعه» با توسعه پیشگری از جرم

چرا سارقین پس ازمجازات مرتکب جرم می شوند؟/ارتقای «امنیت روانی جامعه» با توسعه پیشگری از جرم