مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 15:322022-08-17پزشكي

خرید بذر کتان سفید اردبیل


این تخم دارای دو نوع طلایی و قهوه ای بوده که از نظر خواص و فواید تفاوت چندانی با هم ندارند در هنگام خرید باید به این نکته توجه کنید که بذر کتان اردبیل مخصوص به انسان را خریداری نمایید زیرا نمونه مخصوص پرندگان نیز وجود دارد.

خواص بذر کتان و بذر ذرت به گونه ای بوده که باعث تقویت بدن و جلوگیری از بسیاری بیماریهای مزمن مانند سرطان می کند همچنین باعث کنترل قند خون دیابت شده و برای پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی بسیار مفید می باشد.

پزشکان مصرف این بذر را در حد اعتدال برای جلوگیری از ناراحتی قلبی و عروقی توصیه کرده و همچنین از گرفتگی رگها نیز پیشگیری می کند.

به دلیل وجود ویتامینهای بسیار زیاد برای ورزش و بدن سازی بسیار مناسب بوده کربوهیدرات و پروتیین موجود در بذر کتان اردبیل بسیار بالا که نیازهای روزانه بدن را تامین کرده و به دلیل فیبر موجود در آن می توان مانع از ایجاد اشتهای کاذب شده و همچنین باعث کاهش وزن در افراد شود.

میل کردن یک قاشق غذاخوری از دانه کتان تمام نیاز بدن را به مواد مغذی و همچنین ویتامینهای گروه ب برطرف نموده و همچنین سلامتی بدن را تضمین می نماید.

فیبر موجود در بذر کتان و بذر نعنا به دو صورت برای بدن مفید می باشد، که نوع محلول آن جلوگیری از کلسترول بدن خون و همچنین قند کرده و نوع نا محلول آن باعث تقویت باکتریهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید بذر کتان سفید اردبیل

خرید بذر کتان سفید اردبیل