مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:472022-08-17سياسي

ستاری: بازیگران بزرگ اقتصاد در رونق شرکت های دانش بنیان و خلاق نقش آفرینی کنند


نشست ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان یزد به ریاست معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور استاندار و جمعی از فعالان شرکت های دانش بنیان و خلاق این استان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان این که برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و خلاق باید بخش بزرگ اقتصاد از جمله صنایع، در این حوزه نقش آفرین شود ادامه داد: یکی از اصول داشتیم و خوشبختانه به سرانجام رسید قانونی که مسیر آینده اقتصاد دانش بنیان و خلاق را ترسیم می کند.

هر بخشی از این قانون را به درستی اجرا کنیم می توانیم شاهد تحول اقتصاد دانش بنیان باشیم.

رییس بنیاد ملی نخبگان، با بیان این که باید همه بخش ها را در اقتصاد دانش بنیان نقش آفرین کنیم ادامه داد: باید بخش های اثرگذار به این موضوع حساس باشند و تمام عزم خود را برای ایجاد فضای مناسب نقش آفرینی بازیگران و نقش آفرینان کلیدی اقتصاد در حوزه دانش بنیان و خلاق به کار ببندند.

ظرفیت یزد در توسعه صنایع خلاق معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با اشاره به ظرفیت بالای استان یزد در توسعه زیست بوم صنایع خلاق و ضرورت ایجاد تعداد قابل توجهی از خانه های خلاق و نوآوری در شهرهای مختلف این استان گفت: استان یزد با پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ستاری: بازیگران بزرگ اقتصاد در رونق شرکت های دانش بنیان و خلاق نقش آفرینی کنند

ستاری: بازیگران بزرگ اقتصاد در رونق شرکت های دانش بنیان و خلاق نقش آفرینی کنند