مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:372022-08-17سياسي

سیمان آباده؛ استخوانی در گلوی شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آباده، مدتی است که کارگران کارخانه سیمان آباده، با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند و معوقات حقوقی برخی از آنها تا 7 ماه نیز می رسد.

مشکلات این کارگران تا حدی پیش رفت که صدای اعتراض چندتن از آنها بلند شد و آن اعتراض در جلسات رفع موانع مطرح کردند، اما به جای رسیدگی به آن مشکلات، مدیرعامل کارخانه قرارداد آن ها را دیگر تمدید نکرد.

بعد از اخراج چندین تن از کارگران معترض و درج اخبار در رسانه ها، جلسه رفع موانع مشکلات کارخانه سیمان آباده در فروردین ماه سال جاری در فرمانداری آباده تشکیل شد.

در آن جلسه که مدیرعامل کارخانه به جای پاسخگو بودن، به رسانه ها و اخبار درج شده، معترض شده بود و اخبار را مانع پیشرفت روند کارخانه دانست، مقرر شد قرارداد کارگران اخراج شده مجدد تمدید شود و معوقات حقوقی نیز به مرور پرداخت گردد.

بعد از گذشت مدتی از وعده مدیرعامل کارخانه سیمان و دادن فرصت مناسب به وی برای انجام وعده ها، پیگیری هایی از طرف ستاد احیا امربه معروف شهرستان و خبرنگار فارس انجام شد و مشخص گردید که فرصت مجدد نیز کارساز نبوده و نه تنها قرارداد کارگران اخراج شده تمدید نشده بلکه معوقات دیگر کارگران نیز به درستی پرداخت نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیمان آباده؛ استخوانی در گلوی شهر

سیمان آباده؛ استخوانی در گلوی شهر