مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-17بين الملل

آرزوهای بر باد رفته آمریکا؛ واشنگتن به گوشه رینگ افتاد


آمریکایی که یک روز به دنبال باز کردن پیچ و مهره های برنامه هسته ای ایران و غنی سازی صفر بود نه تنها موفق به این کار نشد، بلکه روند غنی سازی در ایران بعد از خروج آمریکا از برجام شتاب قابل توجهی یافت که مورد اذعان همگان قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ساعات پایانی روز دوشنبه 24 مرداد ماه پاسخ و ملاحظات ایران به ابتکارهای اخیر انریکه مورا معاون مسؤول سیاست خارجی برجام به دنبال تعطیل کردن کل برنامه غنی سازی ایران بوده است، ولی باراک اوباما به این نتیجه رسیده که نمی توان دانشی که ایجاد شده را پس گرفت.

  پس از آنکه (اینجا بخوانید)   به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، پیشرفت های ایران در حوزه هسته ای واکنش هایی را به همراه داشت، حتی ترامپ اخیرا در یک سخنرانی ادعا کرد: حکومت ایران اکنون بیش از هر زمان دیگری به بمب اتمی نزدیک شده است؛ اگر تا حالا یکی نداشته باشد! .

حتی اخیرا نیز جوزپ بورل مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا این موضوع را مورد تأکید قرار داد و چهارم مرداد ماه در مقاله ای در روزنامه فایننشال تایمز نوشت که فشار حداکثری شکست خورده است.

فشار حداکثری واشنگتن اگرچه مشکلاتی را برای اقتصادی ایران به بار آورد اما نتوانست ایستادگی ایران را دچار خلل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرزوهای بر باد رفته آمریکا؛ واشنگتن به گوشه رینگ افتاد

آرزوهای بر باد رفته آمریکا؛ واشنگتن به گوشه رینگ افتاد