مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-17بين الملل

بایدن از تصمیم پوتین مطلع بود


روزنامه واشنگتن پست در گزارشی ادعا کرد، جو بایدن، رییس جمهور آمریکا در ماه فوریه با جزییاتی فوق العاده از نیت روسیه برای حمله به اوکراین با دریافت تصاویر ماهواره ای و اطلاعات مربوط به منابع انسانی و ارتباطات ردیابی شده اطلاع پیدا کرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، این گزارش واشنگتن پست در عین حال حاوی جزییاتی سابقا گزارش نشده حاصل از بالغ بر 36 مقام اروپایی، آمریکایی و ناتو بوده است.

به نوشته نشریه نیوزویک، آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا اظهار کرد: رهبران دیپلماتیک، اطلاعاتی و نظامی ارشد آمریکا شامل آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا، لوید آستین وزیر دفاع و مارک میلی، رییس ستاد مشترک ارتش این کشور بر اساس گزارش ها به جو بایدن و کامالا هریس، رییس جمهور آمریکا و معاونش اطلاعات بسیار محرمانه ای را درباره آرایش و مواضع، تسلیحات و استراتژی ارتش رویه ارائه کردند.

همچنین بر اساس این گزارش این مقامات نسبت به افزایش غیرمعمول و شدید بودجه روسیه برای عملیات های اضطراری نظامی و تقویت نیروهای ذخیره به نحوی که در مقایسه با اقدامات مسکو در قبال الحاق کریمه به خاکش در سال 2014 ناچیز جلوه می کرد هشدار دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن از تصمیم پوتین مطلع بود

بایدن از تصمیم پوتین مطلع بود