مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:072022-08-17سياسي

همه دستگاه ها به صورت جهادی برای اربعین فعال باشند


رییس جمهور با تاکید بر ضرورت پیش بینی همه تمهیدات و زیرساخت های لازم برای تسهیل حضور زائران اربعین، از دستگاه های ذیربط خواست با روحیه جهادی و استفاده از همه ظرفیت ستادهای مردمی در این مسیر فعال باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، سید ابراهیم رییسی در جلسه امروز هیات دولت با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی گفت: آزادگان نماد مقاومت، صبر، استقامت و ایستادگی ملت ایران هستند و برای کشور در سخت ترین روزها افتخار آفریدند.

رییس جمهور قدردانی و تبیین رشادت های آزادگان برای مردم و نسل جوان کشور را ضروری برشمرد و تاکید کرد: کسانی که در اوج غربت و سختی پیام امام و انقلاب اسلامی را حفظ کردند از آرمان های اسلامی عدول نکردند، قهرمانان واقعی ملت هستند.

رییسی همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت های مردمی در اجتماع عظیم مردمی اربعین تاکید کرد و افزود: همه دستگاه های دولتی به وظایف خود در تسهیل گری حضور مردم با همه توان عمل کنند و ستادهای مردمی را یاریگر خود بدانند.

وی با تاکید بر ضرورت پیش بینی همه تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر آیین اربعین، افزود: لازم است همه دستگاه ها به صورت جهادی چه در بُعد رایزنی های دیپلماتیک با کشور عراق و چه در تامین زیرساخت های لازم، در زمینه تسهیل زیارت اربعین برای زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه دستگاه ها به صورت جهادی برای اربعین فعال باشند

همه دستگاه ها به صورت جهادی برای اربعین فعال باشند