مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 13:022022-08-17اجتماعي

خبرهای خوش حمل و نقلی شهردار تهران / شناسایی و رفع خطر ساختمان های ناایمن در پایتخت


تا پایان سال 1350 اتوبوس به مجموع اتوبوس های پایتخت افزوده می شود و افتتاح 12 ایستگاه جدید مترو نیز خواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه یکصد  و سیزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار داشت: امروز افتخار داشتیم میزبان میهمانی از 20 شهرداری کلانشهر کشور که جمعیتی بالای 500 هزار نفر دارند باشیم و موضوعات اساسی در این نشست مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت.

وی افزود: 43 سال پیش ترکیب جمعیتی کشور متفاوت از الان بود ،حدود 75 درصد از مردم در شهرها زندگی می کنند همچنین در کلانشهرها عملا ترکیب جمعیت به صورتی است که  80 تا 85 مردم در کلانشهرها سکونت دارند.

شهردار تهران به نقش بی بدیل شوراها و شهرها در اداره شهر اشاره کرد و گفت: در صد و سیزدهمین نشست مجمع شهرداران شهرهای ایران موانع که در کلانشهرها است را بررسی کردیم و سعی داریم با همفکری مشکلاتی مانند تأمین مالی و موضوعات مرتبط با بانک شهر را مورد گفت وگو قرار دهیم و تصمیمات جدی برای حرکت رو به جلو جهت پیشرفت شهر و خدمت به مردم است.

زاکانی در ادامه با اشاره به اینکه و معاون اول رییس جمهور در این راستا داریم همچنین امیدواریم در پایان این نشست تصمیماتی اتخاذ شود که بهتر و بیشتر بتوانیم به شهروندان و زائران حسینی خدمات ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرهای خوش حمل و نقلی شهردار تهران / شناسایی و رفع خطر ساختمان های ناایمن در پایتخت

خبرهای خوش حمل و نقلی شهردار تهران / شناسایی و رفع خطر ساختمان های ناایمن در پایتخت