مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 12:372022-08-17اقتصادي

آزادی 11 زندانی غیرعمد مالی در دهه اول محرم یزد/ هیئت های یزدی گل کاشتند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی ظهر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با بیان این که تاکنون مبلغی قریب به 800 میلیون تومان از سوی مردم دارالعباده جهت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش هر هیئت آزادی یک زندانی به این ستاد اهدا شده است، اظهار کرد: این رقم در مقایسه با ماه محرم سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و این پویش تا پایان ماه محرم ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در سال جاری با تبلیغات مجازی و فضاسازی شهری شاهد مشارکت چشم گیر عزاداران حسینی و همشهریان عزیز در راستای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد بودیم که نشان میدهد، لقب حسینیه ایران برازنده این استان است.

کمک اقشار مختلف مردم و آیین نخل آزادی عظیمی گفت: در کنار کمک هیئت های عزاداری شاهد کمک از سوی صنعتگران بودیم و در بسیاری از موارد افراد نذورات خود را به امر آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اختصاص میدهند که این خود نشان از اعتقاد و اعتماد مردم به این ستاد مردمی است.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد یکی از زیباترین اقداماتی که برای سال اول در استان یزد صورت گرفت، اجرای گلریزان حسینی تحت عنوان نخل آزادی بود که در روز عاشورا قبل از مراسم نخل برداری صورت گرفت و در کمتر از 10 دقیقه مبلغ 30 میلیون تومان مانده بدهی یک مددجو فراهم و آیین با شکوه نخل بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 11 زندانی غیرعمد مالی در دهه اول محرم یزد/ هیئت های یزدی گل کاشتند

آزادی 11 زندانی غیرعمد مالی در دهه اول محرم یزد/ هیئت های یزدی گل کاشتند