مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 11:022022-08-17اقتصادي

«سرقت» از خودروهای لوکس وارداتی در انزلی؛ شایعه یا واقعیت؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا دنیادیده: واردات خودرو از سال 1397 به کشور ممنوع شده منتها چند هزار خودرو در کشور وجود دارند که پیش از اجرای قانون ممنوعیت وارد کشور شده اند و اکنون بلااستفاده در انبارها، موجود و سرنوشت مبهمی دارند.

جدای از هدر رفت میلیاردها تومان سرمایه مردم و دولت که در انبارها خاک می خورد، اخیراً اخباری در فضای مجازی و بعضاً از سوی مسؤولان کشور منتشر می شود که وضعیت دپو خودروها در انبارها را بسیار اسفناک و نگران کننده جلوه می دهد.

سرقت از خودروهای وارداتی و یا بخشی از لوازم جانبی آن ها حدفاصل ورود و ترخیص در مبادی ورودی کشور یعنی گمرکات، یکی از خبرهایی بود که اخیراً از سوی مدیرعامل سازمان تملیکی در فضای رسانه ای کشور منتشر شد.

  در همین رابطه، اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در اظهاراتی در جریان امحاء و بازرسی فنی از سه دستگاه خودروی آمریکایی مدعی شده بود که برخی از قطعات این خودروها در این سال ها به سرقت رفته و یا در هنگام جابجایی، آسیب دیده است! مدیرعامل اموال تملیکی در بخشی دیگر از ادعاهای خود مطرح کرده بود که در حال حاضر تعداد زیادی خودرو در بندر انزلی نیز قرار دارند که بسیاری از قطعات آنها در سال های ماضی به سرقت رفته اند! طبق قانون، تعیین تکلیف کلیه اموال تملیکی دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سرقت» از خودروهای لوکس وارداتی در انزلی؛ شایعه یا واقعیت؟!

«سرقت» از خودروهای لوکس وارداتی در انزلی؛ شایعه یا واقعیت؟!