مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:522022-08-17ورزشي

استکی: بازی در فرانسه تجربه متفاوتی بود/ دوست داشتم در سپاهان خداحافظی کنم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان، حضور در معتبرترین لیگ های جهان و گلزنی مقابل بارسلونا تنها بخش کوچکی از افتخارات لژیونر اصفهانی هندبال کشورمان، الله کرم استکی است.

وی چند ماهی است که به ایران بازگشته تا ضمن استراحت، برای آینده ورزشی خود تصمیم گیری کند، گفت و گوی خبرنگار فارس با لژیونر اصفهانی هندبال را در ادامه می خوانید.

فارس: چگونه به هندبال علاقمند و چه زمانی وارد باشگاه سپاهان شدید؟ استکی: از 9 سالگی در مدرسه به این ورزش علاقه پیدا کردم؛ از رده نونهالان هم به باشگاه سپاهان پیوستم، در تمامی رده های پایه با سپاهان قهرمان ایران شدم، از سال 86 نیز در لیگ برتر بزرگسالان برای سپاهان به میدان رفتم و پس از چند سال پوشیدن پیراهن طلایی و کسب قهرمانی های متوالی، تصمیم گرفتم لژیونر شوم.

تعداد مسابقات بسیار کم شده است فارس: در خصوص شرایط هندبال اصفهان صحبت کنید؟ استکی: شرایط نسبت به قبل متفاوت شده است، در گذشته سپاهان، ذوب آهن و مدارس هندبال در اصفهان به خوبی استعدادیابی انجام می دادند؛ امکانات و توجه به این رشته در سطح خیلی خوبی بود، مسابقات استانی و کشوری زیادی برگزار می شد، در یک سال چندین بازی انجام می دادیم که باعث رشد و پیشرفت بازیکنان می شد اما حالا تعداد مسابقات بسیار کم شده است؛ جدایی مربیان اصفهانی و پیوستن شان به تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استکی: بازی در فرانسه تجربه متفاوتی بود/ دوست داشتم در سپاهان خداحافظی کنم

استکی: بازی در فرانسه تجربه متفاوتی بود/ دوست داشتم در سپاهان خداحافظی کنم