مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:372022-08-17اقتصادي

نشست تشکل های صنعت ساختمان با رویکرد توسعه صادرات به عراق برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجم پتانسیل بازار صنعت ساخت و ساز در سال 2022 در بودجه عمرانی عمومی کشور عراق و نقشه سرمایه گذاری دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان آن کشور بیش از 20 میلیارد دلار تعیین گردیده است و این مهم در حالی است که نمایشگاه بین .

- حجم پتانسیل بازار صنعت ساخت و ساز در سال 2022 در بودجه عمرانی عمومی کشور عراق بیش از 20 میلیارد دلار تعیین گردیده است که استفاده از این ظرفیت می تواند یک پیشران توسعه دهنده روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حجم پتانسیل بازار صنعت ساخت و ساز در سال 2022 در بودجه عمرانی عمومی کشور عراق و نقشه سرمایه گذاری دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان آن کشور بیش از 20 میلیارد دلار تعیین گردیده است و این مهم در حالی است که نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان عراق (Iraq Build Show 2022) در تاریخ 5 الی 8 مهرماه 1401 در بغداد برگزار خواهد شد که استفاده از این ظرفیت می تواند یک پیشران توسعه دهنده روابط تجاری و اقتصادی ایران و عراق باشد.

در همین راستا، به همت اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق و مجری برگزاری پاویون ج.

ا.

ایران، نشست بزرگ مدیران تشکل های صنعت ساختمان و صنایع وابسته و اعضای مرتبط اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با حضور 100 نفر از برترین صاحبان و دارندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست تشکل های صنعت ساختمان با رویکرد توسعه صادرات به عراق برگزار می شود

نشست تشکل های صنعت ساختمان با رویکرد توسعه صادرات به عراق برگزار می شود