مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 10:022022-08-17اقتصادي

ثبات قیمت بازار برنج طی روزهای آینده


سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران گفت: معمولا در برهه زمانی که برنج جدید وارد بازار می شود شاهد رکودی در بازار هستیم که طی روزهای آینده به ثبات خواهد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران،  احسان عباسپور سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران امروز درباره آخرین وضعیت برداشت برنج در شالیزارهای مازندران، اظهار کرد: تاکنون عملیات برداشت برنج در 95 درصد از شالیزارهای با ارقام محلی و 30درصد از اراضی با ارقام پرمحصول انجام شده است.

  وی با اشاره به اینکه سطح زیرکشت برنج امسال در مازندران 215هزار هکتار است، افزود: پیش بینی ما این بوده امسال تولید شلتوک با احتساب کشت مجدد و رتون به یک میلیون و 500هزار تن برسد.

  سرپرست معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برداشت برنج طی 20 روز آینده در استان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: توصیه ما به شالی کاران این بوده برداشت برنج باید به موقع باشد و از تعجیل در عملیات برداشت پرهیز کنند.

  عباسپور ادامه داد: موضوع مهم دیگر اینکه مناطقی که مشکل آب وجود دارد به سراغ کشت دوم نروند.

  وی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با آخرین وضعیت قیمت برنج در بازار، خاطرنشان کرد:معمولا در برهه زمانی که برنج جدید وارد بازار می شود شاهد رکودی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبات قیمت بازار برنج طی روزهای آینده

ثبات قیمت بازار برنج طی روزهای آینده