مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:272022-08-17اقتصادي

بوستان محله نوبهار قم به بهره برداری می رسد


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه بافت فرسوده اولویت توسعه فضای سبز است، گفت: بوستان محله ای نوبهار به زودی به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره با احداث بوستان محله ای در محله نوبهار اظهار کرد: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در زمینه فضای سبز شهری، توسعه فضای سبز محلات و توسعه فضای سبز در محدوده بافت فرسوده در راستای احیای بافت و ایجاد جاذبه برای توسعه محله است.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: یکی از پارک هایی که در سال جاری در دستور کار بوده و عملیات عمرانی آن در سال گذشته انجام شده است، در محله نوبهار و در محدوده شهرداری منطقه یک است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی این پروژه سال گذشته آغاز شده و هم اکنون در مرحله کاشت فضای سبز است گفت: طراحی کاشت مجموعه انجام شده و تلاش شده در طراحی کاشت با رعایت اصول فنی و زیبایی منظر حداقل سطوح چمن کاری را داشته و از گونه های سازگار و مناسب با شرایط اقلیمی قم استفاده کنیم.

جوادیان قرارگیری منازل مسکونی در حاشیه پارک با فاصله کم و شیب دار بودن را از محدودیت های این پروژه ذکر کرد و افزود: تلاش شده از گونه های با نیاز آبی کم استفاده شده و با اقدامات پیشگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستان محله نوبهار قم به بهره برداری می رسد

بوستان محله نوبهار قم به بهره برداری می رسد