مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:072022-08-17سياسي

عدالت خواهی سطحی چگونه روستای ابوالفضل را تقدیم زمین خواران کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز،اوایل شهریور سال 1399 روستایی به نام ابوالفضل در اهواز سر زبان ها افتاد؛ روستایی که کسی از مکان اصلی آن اطلاعی نداشت اما بررسی ها نشان می داد که در سمت مقابل منطقه کیان شهر اهواز و در آن سوی بلوار مدرس، روستایی به نام ابوالفضل متولد شده است.

ماجرا از انتشار تصاویر تخریب سازه های غیر مجاز توسط شهرداری آغاز شد و با انتشار نخستین تصاویر، برخی افراد به منظور عدالتخواهی وارد گود شدند و با اشاره به اتفاقات خرداد 99 در غیزانیه نوشتند: غیزانیه دوم در راه است سال 98   روستای ابوالفضل کجاست؟ تا قبل از شهریور 99 غالب مردم و حتی مسؤولان از وجود روستایی به نام ابوالفضل در قلب شهر اهواز بی خبر بودند؛  انتشار تصاویر درگیری میان نیروهای انتظامی و شهرداری از یک سو و مردم عادی از سوی دیگر توجه ها را به این روستا جلب کرد.

روستا رو به روی منطقه کیانشهر و در محدوده 25 هکتاری بین بلوار مدرس – پدافند هوایی، کانال سلمان و جاده آسفالته تأسیسات تلمبه خانه شهید چمران قرار داشت.

 نام روستا برگرفته از یکی از شخصیت های بزرگ تشیع، فرزند امیرالمومنین علی(ع)، برادر حسنین(ع) و علمدار کربلا بود اما این منطقه کد روستا نداشت تا ماهیت وجود چنین روستایی زیر سوال برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت خواهی سطحی چگونه روستای ابوالفضل را تقدیم زمین خواران کرد

عدالت خواهی سطحی چگونه روستای ابوالفضل را تقدیم زمین خواران کرد