مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 09:022022-08-17اقتصادي

تأمین منابع اولیه اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس


یک عضو شورای شهر بندرعباس از موافقت استاندار هرمزگان با تأمین منابع مالی اولیه اعطای تسهیلات جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، احمد کناری نژاد صبح امروز در حاشیه نشست کمیسیون های شورای شهر بندرعباس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استاندار هرمزگان با تأمین منابع مالی اولیه اعطای تسهیلات جهت نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس از محل منابع داخلی بانک های عامل با محوریت تأمین منابع سپرده اولیه از محل سپرده صنایع و شرکت های صنعتی غرب بندرعباس موافقت کرد.

به گفته وی، 80 درصد تاکسی های شهر بندرعباس فرسوده هستند و با توجه به آب و هوای شرجی بندرعباس، استهلاک تاکسی ها نیز بشدت بالاست.

کناری نژاد همچنین گفت: عمر متوسط ناوگان تاکسیرانی بندرعباس 14 سال است و 80 درصد تاکسی های شهری در بندرعباس فرسوده هستند و فقط 700 دستگاه تاکسی فعال در حال خدمت به مردم داریم و لذا تقویت ناوگان تاکسیرانی شهر بندرعباس از اهمیت ویژه ای برخوردار بود.

این عضو شورای شهر بندرعباس تأکید کرد: در فاز اول 400 دستگاه تاکسی جدید با تسهیلاتی معادل 80 درصد قیمت خودرو به بندرعباس اختصاص یافته است که منابع تسهیلات آن از محل سپرده های صنایع در بانک های استان تأمین می شود و استاندار هرمزگان در این زمینه نقش بسیار مهم و پررنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین منابع اولیه اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس

تأمین منابع اولیه اعطای تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی بندرعباس