مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:572022-08-17بين الملل

آتش بس در یمن 163 بار از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی از نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت اخیر خبر می دهند؛ بنابراین گزارش، - منابع یمنی از نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت اخیر خبر می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، منابع یمنی از نقض مکرر آتش بس از سوی ائتلاف متجاوز سعودی در 24 ساعت اخیر خبر می دهند؛ بنابراین گزارش، در 24 ساعت گذشته 163 مورد نقض آتش بس در یمن از سوی ائتلاف متجاوز سعودی رخ داده است.

در این میان، 37 مورد نقض آتش بس از طریق پرواز هواپیما های شناسایی و پهپاد های تهاجمی در حریم هوایی استان های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع، الحدیده و دیگر مناطق مرزی رخ داده است.

همچنین 91 مورد نقض آتش بس از طریق تیراندازی به منازل شهروندان یمنی و مواضع ارتش یمن و کمیته های مردمی در استان های مأرب، تعز، حجه، صعده، الضالع، البیضاء، الحدیده و دیگر مناطق مرزی ثبت شده است.

همچنین 24 مورد از موارد نقض آتش بس از طریق حملات توپخانه ای نظامیان مزدور سعودی علیه مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در استان های مأرب، تعز، حجه، صعده، الحدیده و دیگر مناطق مرزی اتفاق افتاده است.

گفتنی است آتش بس در یمن در روز دوم آگوست جاری به مدت دو ماه دیگر تمدید شد، اما ائتلاف متجاوز سعودی همچنان با نقض مکرر این توا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش بس در یمن 163 بار از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شد

آتش بس در یمن 163 بار از سوی ائتلاف متجاوز سعودی نقض شد