مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 08:522022-08-17بين الملل

دردسرهای تازه نامزد نخست وزیری انگلیس


فاش شدن یک مکالمه ضبط شده از لیز تراس نامزد نخست وزیری انگلیس که در آن علیه کارگران انگلیسی صحبت می کند در رسانه های این کشور بازتاب گسترده ای یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از لندن، فاش شدن یک مکالمه ضبط شده از لیز تراس نامزد نخست وزیری انگلیس که در آن علیه کارگران انگلیسی صحبت می کند در رسانه های این کشور بازتاب گسترده ای یافت و درد سر تازه ای را برای او ایجاد کرد.

در حالی که لیز تراس وزیر خارجه انگلیس و ریشی سوناک وزیر خزانه داری مستعفی دولت جانسون بی وقفه برای به دست آوردن کرسی نخست وزیری انگلیس تلاش می کنند، انتشار اظهارات تراس علیه کارگران، موجی از انتقادها علیه او را در پی داشت.

لیز تراس که براساس نتایج تازه ترین نظر سنجی حدود 22 درصد از رقیب خود پیش است در صدای ضبط شده که گفته شده مربوط به قبل و در گفتگو با مقامات بوده می گوید به طور کلی کارگران بریتانیایی مهارت رقبای خارجی را ندارند.

منابع نزدیک به لیزتراس در واکنش به این افشاگری، آن را مربوط به سال های گذشته و فاقد وجاهت امروزی دانستند و گفتند چنانچه لیز تراس به عنوان نخست وزیر آینده تعیین شود، اقتصادی با دستمزد بالا، رشد بالا و مالیات کم ارائه خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسرهای تازه نامزد نخست وزیری انگلیس

دردسرهای تازه نامزد نخست وزیری انگلیس