مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:572022-08-17اقتصادي

آمار جان باختگان تصادفات درون شهری اسفراین 54 درصد کاهش یافت


فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کاهش 54 درصدی آمار جان باختگان تصادفات در معابر درون شهری در 4 ماهه نخست سال جاری در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسفراین، صبح امروز سرهنگ محمد روهنا، فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در نشست خبری خود با خبرنگاران شهرستان اسفراین با قدردانی از همراهی رسانه های این شهرستان در ارتقاء نظم و امنیت اجتماعی اظهارکرد: اجرای طرح ها و رضایت مندی مردم از اقدامات و عملکرد پلیس، نشان از همراهی و تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در تنویر افکار عمومی دارد لذا می توان از این ظرفیت در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و افزایش امنیت اجتماعی بهره گرفت.

وی گفت با اشاره به افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر گفت: از ابتدای سال تاکنون با سعی و تلاش شبانه روزی پلیس در اسفراین و همراهی خوب دستگاه قضایی بیش از 150 طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در محله های جرم خیز و آسیب پذیر شهرستان داشته ایم که باعث رضایت و احساس امنیت شهروندان شده است.

فرمانده انتظامی اسفراین افزود: در چهارماهه نخست سال جاری شاهد کاهش 54 درصدی آمار جان باختگان تصادفات در معابر درون شهری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده ایم و افزایش چشم گیری در تصادفات خسارتی و جرحی مربوط به موتورسیکلت سواران داشته ایم که می طلبد اصحاب رسانه با فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جان باختگان تصادفات درون شهری اسفراین 54 درصد کاهش یافت

آمار جان باختگان تصادفات درون شهری اسفراین 54 درصد کاهش یافت