مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مرداد 1401 ساعت 07:122022-08-17حوادث

نجات جان نوجوان 15 ساله در رود دز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از نجات جان نوجوان 15 ساله از غرق شدن در رودخانه دز خبر داد و گفت: این عملیات نجات به صورت مشترک بین آتش نشانی و اورژانس 115 انجام شد و دو ساعت به طول انجامید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روح الله بهشتی فر سه شنبه شب به رسانه ها اعلام کرد: حوالی ساعت 19 گزارشی مبنی بر گیرافتادن پای جوانی 15 ساله در لابه لای صخره های درون رودخانه دز در پارک ساحلی رعنا از سوی شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی اعلام شد.

وی افزود: 2 تیم نجات غریق از نیروهای واحد آتش نشانی شهرداری دزفول از پایگاه های ساحلی و مرکزی در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و عملیات نجات را آغاز کردند.

رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: همزمان با آغاز عملیات نجات با عوامل اورژانس 115 نیز هماهنگی های لازم انجام شد و پس از اعزام 2 اکیپ عملیاتی نیروهای اورژانس، عملیات امداد و نجات به طور مشترک ادامه یافت.

بهشتی فر گفت: بستن سد تنظیمی، بازکردن کانال های شرق و غرب دز و ایجاد سد انسانی توسط عوامل آتش نشانی درون آب با کمک نیروهای مردمی حاضر در رودخانه از جمله اقدامات اولیه ای بود که در جهت کاهش فشار آب و تسهیل فرآیند امداد و درنهایت نجات فرد گیرافتاده در رودخانه انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات جان نوجوان 15 ساله در رود دز

نجات جان نوجوان 15 ساله در رود دز