مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:422022-08-16سياسي

فرمانده کل ارتش: گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است


به برکت خون شهدای مدافع حرم، گفتمان مقاومت توانسته است امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد و آن را تضمین کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل رمز موفقیت کشور و ملت بیان فرمودند.

وی در ادامه به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران، ترویج گفتمان مقاومت و روحیه جهاد و شهادت‏ طلبی در بین آزادی‏خواهان جهان است.

  فرمانده کل ارتش همچنین تأکید کرد: گفتمان مقاومت به برکت خون شهدای مدافع حرم و شهدای پرافتخاری چون سردار همدانی و شهدای والا مقام ارتش جمهوری اسلامی ایران همچون شهیدان محمد مرادی ، محسن قوطاسلو ، حسین همتی ، مرتضی زرهرن ، مجتبی ذوالفقارنسب ، صادق شیبک ، مجتبی یداللهی منفرد و سید مهدی جودی ثانی و دیگر شهدای عزیز مدافع حرم، توانست جریان ضد بشریت تروریست تکفیری را نابود سازد و امنیت پایدار را برای منطقه به ارمغان بیاورد.

سرلشکر موسوی در انتها با بیان اینکه باید همواره قدرشناس رشادت‏ها و مجاهدت‏های این عزیزان بود گفت: نسل‏ های امروز و آیندگان، امنیت خود و کشور خود را مدیون مجاهدت‏ها و رشادت‏های این شهدای والا مقام و تمامی رزمندگان محور مقاومت می‏ دانند؛ از این رو باید ضمن ارج نهادن به مقام والای شهدای عزیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده کل ارتش: گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است

فرمانده کل ارتش: گفتمان مقاومت موجب امنیت پایدار منطقه شده است