مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:172022-08-16سياسي

تمام بدهی و مطالبه پیمانکاران راهسازی در طبس پرداخت شد


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس گفت: تمام بدهی و مطالبه پیمانکاران راهسازی به مبلغ 110 میلیارد تومان پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، علی اکبر رحیمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر این که مهم ترین اولویت های فرمانداری در حوزه آب، راه، بهداشت و درمان، مسکن، آموزش و پرورش و جوانان  است گفت:در یک سال گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه راه های شهرستان صورت پذیرفته طوری که بدهی و طلب پیمانکاران راهسازی به مبلغ 110 میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با اشاره به تخصیص 400 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان در چند ماه گدشته ادامه داد: در سفر رییس جمهور شش هزار میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی راه های اختصاص یافت و هزار و 200 میلیارد تومان دیگر هم در سفر معاون رییس جمهور تخصیص داده شد.

رحیمی با بیان اینکه پیمانکاران هم اکنون در محورهای اصفهان- یزد، عرب آباد- بیرجند، دیهوک-راور، دیهوک- فردوس کار می کنند، افزود: آزاد سازی محور طبس- جوخواه باقی مانده و پول آماده است تا پیمانکار شروع به کار کند و اگر آزاد سازی به طور کامل انجام شود به سرعت کار انجام خواهد شد و در حوزه راه های عشایری نیز 400 کیلومتر تسطیح داشتیم بالاترین مقام اجرایی در طبس با تاکید به پایان دادن به طرح های نیمه تمام گفت: پروژه های نیمه تمامی وجود دارند که دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام بدهی و مطالبه پیمانکاران راهسازی در طبس پرداخت شد

تمام بدهی و مطالبه پیمانکاران راهسازی در طبس پرداخت شد