مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 21:072022-08-16حوادث

هفته پرکار نیروی انتظامی دنا/از کشف موادمخدر تا پیدا شدن خودروی سرقتی


نیروی انتظامی شهرستان دنا در به دام انداختن قاچاقچیان مواد مخدر و سارقان سنگ تمام گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت،  ماهرانه در کپسول گاز جاسازی شده بود شدند که در این رابطه یک نفر دستگیر و خودروی حامل مواد به پارکینگ منتقل شد.

تقوی نژاد گفت:همچنین امروز سه شنبه 25مرداد ماه مأمورین پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دنا در اقدامی دیگر موفق به کشف20کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک ازیک دستگاه خودروی پراید شدند که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و خودروی حامل مواد به پارکینگ منتقل شد.

  فرمانده نیروی انتظامی ناحیه دنا اظهار داشت: مأمورین آگاهی شهرستان دنا پس از چند روز تحقیقات موفق شدند مخفیگاه سارق  خودرو پژو405 که در محل گردنه بیژن به سرقت رفته بود را پیدا کنند ودر یک عملیات ضربتی فرد سارق توسط مامورین آگاهی شهرستان دنا دستگیر شد و خودرو در شهرستان سمیرم کشف و خودروی مکشوفه توسط آگاهی به شهرستان منتقل وبه مال باخته تحویل شد.

سرهنگ تقوی نژاد گفت: مأمورین نیروی انتظامی شهرستان دنا به صورت 24ساعته در حالت آماده باش جهت به دام انداختن،قاچاقچیان مواد مخدر،سارقان و مزاحمان نوامیس مردم هستند و در این خصوص با هیچ فرد خاصی تعارف ندارند چرا که خط قرمز نیروی انتظامی حفظ امنیت و آرامش مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پرکار نیروی انتظامی دنا/از کشف موادمخدر تا پیدا شدن خودروی سرقتی

هفته پرکار نیروی انتظامی دنا/از کشف موادمخدر تا پیدا شدن خودروی سرقتی