مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 20:472022-08-16اجتماعي

آبفا: آب شرب دماوند به حالت پایدار رسید/ 16 درصد مشترکان پرمصرف هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رحمت الله محمدی، مدیرعامل آب و فاضلاب شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران ضمن عذرخواهی از شهروندان شهر دماوند که بر اثر سیلاب اخیر دچار قطعی آب شرب در ساعاتی از شبانه روز شدند، با اشاره به عوامل این مشکل اظهار کرد: در دهه نخست ماه جاری، سیلاب در اکثر شهرها و روستاهای تحت پوشش آب و فاضلاب شرق استان تهران اتفاق افتاد که یکی از این شهرها، دماوند بود.

وی افزود: سیلابی که در منطقه دماوند اتفاق افتاد، موجب ایجاد خسارت به منابع تأمین، تجهیزات و تأسیسات آب شرب شهر دماوند شد؛ در این زمینه، احیای منابع تأمین و تجهیزات مستلزم زمان بود که همکاران ما به طور 24 ساعته وارد عمل شدند تا توانستیم ظرفت یک هفته چاه ها، تجهیزات و تأسیساتی که بر اثر سیلاب آسیب دیده بودند، احیا، بازسازی و وارد مدار بهره برداری کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب شرق استان تهران گفت: عامل دوم تشدید کاهش تأمین آب شرب، این بود که منطقه دماوند به لحاظ آب و هوای جذابیت هایی دارد و جمعیت پذیری بسیار بالایی دارد که همین امر به خصوص در ایام تعطیل باعث شد که ساکنان دائمی شهر دماوند با کمبود آب مواجه شوند.

محمدی ادامه داد: عامل سومی که باعث کاهش آب شرب در شهر دماوند شد، استفاده بی رویه آب شرب در امر غیرشرب نظیر آبیاری باغات، شست وشوی خودر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفا: آب شرب دماوند به حالت پایدار رسید/ 16 درصد مشترکان پرمصرف هستند

آبفا: آب شرب دماوند به حالت پایدار رسید/ 16 درصد مشترکان پرمصرف هستند