مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:172022-08-16ورزشي

تعیین ارکان نظام جامع باشگاهداری در کمیسیون فرهنگی مجلس


سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از تعیین ارکان نظام جامع باشگاهداری در این کمیسیون خبر داد.

- احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز ادامه رسیدگی به لایحه نظام جامع باشگاهداری در دستور کار کمیسیون قرار داشت که مواد 3 و 4 آن به تصویب اعضای کمیسیون رسید.

وی افزود: در ماده 3، اعضای کمیسیون با مصوبه خود ارکان نظام جامع باشگاهداری را مشخص کردند که با این مصوبه، وزارت ورزش و جوانان، باشگاه های ورزشی و اتحادیه های باشگاهی به عنوان سه رکن نظام جامع باشگاهداری را مشخص کردند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: در ماده 4، اعضای کمیسیون با مصوبه خود وظایف دو رکن نظام جامع باشگاهداری یعنی وزارت ورزش و جوانان و باشگاه ها را مشخص کردند و تعیین شرح وظایف اتحادیه باشگاهی به جلسه بعد موکول شد.

راستینه خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون در مصوبه امروز خود شرح وظایف وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک رکن جامع نظام باشگاهداری را مطابق با قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان مصوب 16 آذر 99 تعیین کردند.

وی افزود: همچنین براساس مصوبه امروز کمیسیون، شرح وظایف فدراسیون های ورزشی با عنوان رکن دوم نظام جامع باشگاهداری عبارت است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین ارکان نظام جامع باشگاهداری در کمیسیون فرهنگی مجلس

تعیین ارکان نظام جامع باشگاهداری در کمیسیون فرهنگی مجلس