مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 18:072022-08-16اقتصادي

هلال احمر زنجان 5 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه کرده است


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 300 میلیون ریال برای بیماران نیازمند این استان هزینه درمانی پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح حمایتی – درمانی از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توان تامین هزینه های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه ها از آنان حمایت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه این سازمان از همه بیماران نیازمند که توان تامین هزینه های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می کند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 5 میلیارد و 300 میلیون ریال از این هزینه ها برای 420 نفر در سطح استان زنجان پرداخت شده است.

وی افزود: حمایت های مالی هلال احمر در زمینه های کمک هزینه دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، کمک هزینه اروتز و پروتز، کمک هزینه عمل زایمان طبیعی و سزارین، کمک هزینه فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

موسوی ادامه داد: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن) کمک هزینه تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی و تامین کمک هزینه شیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلال احمر زنجان 5 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه کرده است

هلال احمر زنجان 5 میلیارد ریال برای بیماران نیازمند هزینه کرده است