مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 17:172022-08-16دانش

آیین تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد


آیین تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری یزد با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان استانی و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، آیین تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری یزد با حضور معاون فناوری و نوآوری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، مسئولان استانی و مدیران شرکت های فناور و دانش بنیان برگزار شد.

این مراسم دکتر خیرالدین با اشاره به سوابق کاری رییس پارک علم و فناوری یزد، این مجموعه را از جمله ساختارهای پیشرو و تاثیرگذار در توسعه فناوری و نوآوری کشور دانست و تاکید کرد: پارک علم و فناوری یزد این قابلیت را دارد که به عنوان الگویی برای دیگر مجموعه های مشابه معرفی شود.

وی با تقدیر و تجلیل از عملکرد ریاست قبلی، بر ضرورت همکاری نزدیک پارک های علم و فناوری با دیگر بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری اشاره و بیان کرد: بازیگران زیست بوم فناوری و نوآوری می بایست تلاش خود را برای جذب منابع بخش خصوصی و توسعه زیرساخت های فیزیکی و خدماتی بکار گیرند؛ زیرا نقش بی بدیل و اساسی بخش خصوصی در اقتصاد دانش محور و مقاومتی، لزوم ورود جدی این بخش به اقتصاد دانش بنیان را ضروری نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد

آیین تکریم و معارفه رییس پارک علم و فناوری یزد برگزار شد