مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 17:022022-08-16سياسي

مدیران از ارتباط با رسانه ها هراس نداشته باشند


مدیران نباید از ارتباط با رسانه ها هراس داشته باشند و هرچه این ارتباط نزدیک تر باشد انتقال اخبار به درستی انجام خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، داود آذری ظهر امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران شهرستان زرندیه با گرامیداشت یاد و نام شهدای خبرنگار از جمله شهید صارمی اظهار کرد: به برکت خون پاک شهید صارمی و با نام گذاری 17 مرداد به عنوان روز خبرنگار این شرایط فراهم شد تا زحمات و تلاش های دلسوزانه خبرنگاران بیش از گذشته دیده و شناخته شود.

وی با بیان اینکه در همه جوامع خبرنگاران نقش بسزایی در نگارش تاریخ دارند افزود: در ایام انقلاب، دفاع مقدس و بعد از آن حضور خبرنگاران باعث ماندگاری وقایع شده و حضور این قشر پرتلاش در صحنه باعث شد مسئولان با چالش ها و آسیب های جامعه بیشتر آشنا شوند و تلاش خود را برای رفع آن بیشتر کنند.

سرپرست فرمانداری زرندیه با بیان اینکه خبرنگاران نمایندگان افکار عمومی هستند گفت: خبرنگاران با دانش و توانایی خود باعث شدند حس مطالبه گری در جامعه بیش از پیش بروز پیدا کند و با زبان و قلم تخصصی خود به درستی به بیان مسائل کشور پرداختند.

آذری لازمه احصا و حل مشکلات جامعه را ارتباط دو سویه و بر پایه اعتماد بین خبرنگاران و مسئولان دانست و عنوان کرد: مدیران نباید از ارتباط با رسانه ها هراس داشته باشند و هرچه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از ارتباط با رسانه ها هراس نداشته باشند

مدیران از ارتباط با رسانه ها هراس نداشته باشند