مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 14:022022-08-16سياسي

پابند را به مجرمین مخل امنیت جامعه و افکار عمومی بسط نمی دهیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مراسم معارفه مدیرکل قضایی، - دکتر محمدی در مراسم معارفه مدیرکل قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان ها گفت: زندان یعنی محدود کردن، اما لزوما نیازی نیست که فرآیند حبس در زندان محقق شود بلکه می توان این محدودیت را با استفاده از سامانه ها و پابند های الکترونیک بر مددجو اعمال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، مراسم معارفه مدیرکل قضایی، اجرای احکام و امور مجلس سازمان زندان ها صبح امروز، سه شنبه با حضور دکتر غلامعلی محمدی در محل این سازمان برگزار شد.

در این مراسم رییس سازمان زندان ها با اشاره به اهمیت حوزه قضایی در دوران تحول و تعالی قضایی گفت: خوشبختانه بنابر ادعای ناظرین، سازمان زندان ها در مسیر تحول و تعالی حرکت می کند پس لازم است با برنامه ریزی و اقدامات، این حرکت را به صعود برسانیم.

امروز بواسطه حضور آقای محسنی اژه ای در قوه قضاییه، اعتماد عمومی نسبت به دستگاه قضا در جامعه افزایش یافته است.

11 هزار زندانی را در چندماه اخیر تحت پابند الکترونیک قرار داده ایم رییس سازمان زندان ها بیان کرد؛ کاهش جمعیت کیفری زندان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پابند را به مجرمین مخل امنیت جامعه و افکار عمومی بسط نمی دهیم

پابند را به مجرمین مخل امنیت جامعه و افکار عمومی بسط نمی دهیم