مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:522022-08-16سياسي

چمران: مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع سرانی شورای اسلامی شهر تهران، در هشتاد و ششمین جلسه شورا، رییس شورا در ادامه تذکر پرویز سروری درخصوص نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: - مهدی چمران با طرح این پرسش که چه اصراری جز برای اجاره دادن، در برگزاری نمایشگاه‏ها در محل نمایشگاه بین المللی تهران، گفت: با برگزاری نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی به معنای مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان است که این مایه تعجب است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع سرانی شورای اسلامی شهر تهران، در هشتاد و ششمین جلسه شورا، رییس شورا در ادامه تذکر پرویز سروری درخصوص نمایشگاه بین المللی تهران اظهار داشت: ترافیک ناشی از نمایشگاه، زخمی دیرینه بر پیکر شهر تهران است که متاسفانه، مردم را آزار می دهد.

او افزود: در اینجا برای پیگیری آسایش مردم جمع شده ایم و از همین روست که نمایشگاه برای استفاده مردم تاسیس شده است، اما امکانات کافی برای استفاده ایشان وجود ندارد و ترافیکی را ایجاد می کند که زندگی مردم را مختل نموده است و چه چیزی مهم تر از رفع این آسیب اجتماعی؟ چمران ضمن دعوت از وزیر سمت به شورا، گفت: یکبار در حضور یکی از روسای جمهور گذشته جلسه ای برگزاز شد و قرار شد در نمایشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است

چمران: مردم را به هیچ انگاشتن و مختل کردن زندگی ایشان مایه تعجب است