مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:472022-08-16فرهنگي

اسامی چه گروه هایی اعلام می شود؟


اکنون آنچه مهم تر از معرفی فیلم به اسکار است، فهرست ممنوع الفعالیت هایی است که قرار است هفته آینده به شکل علنی برای نخستین بار اعلام شود.

این شفافیت قابل توجه است، - رییس سازمان سینمایی برای نخستین بار از تنظیم و اعلام فهرست سینماگران ممنوع الفعالیت سخن به میان آورده که قرار است هفته آینده رسماً اعلام شود؛ اما این چهره ها از چه گروه هایی هستند و برای چه مدت مشمول این وضعیت خواهند شد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ؛ محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در گفت و گویی با تایید ممنوع الفعالیتی گروهی از اهالی سینما درباره ترکیب این اشخاص گفت: برای یک سری از دوستان در ارتباط با بیانیه 170 نفر (در حوادث خوزستان) و برای یکسری دیگر هم در ارتباط با جشنواره کن مشکلاتی به وجود آمده که ما درباره بیانیه 170 نفر گفتیم این جریان به سازمان سینمایی مربوط نیست.

از ما درخواست کردند، ما هم از دوستان (امضاکنندگان) درخواست کردیم که اگر بیانیه را نخوانده بودند یا اطلاعی نداشتند به طور رسمی اعلام کنند که دچار مشکلات عدیده نشوند.

خزاعی تلویحاً عوامل فنی که با فیلم عنکبوت مقدس همکاری کرده اند را بخش دیگری از کاندیداهای ممنوع الفعالیتی اعلام کرد و در این زمینه گفت: در این مورد یک لیستی وجود داشت که خیلی از آن ها در جلسات متعدد کم و زیاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسامی چه گروه هایی اعلام می شود؟

اسامی چه گروه هایی اعلام می شود؟