مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:172022-08-16سياسي

نطق وکلای ملت/ تأکید بر طراحی مدل حکمرانی بومی مبتنی بر تعالیم اسلامی


محورهای مهم نطق های میان دستور امروز نمایندگان مجلس، توجه به طراحی مدل حکمرانی بومی مبتنی بر تعالیم اسلامی و پرداخت به موقع حقوق بازنشستگان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (سه شنبه 25 مرداد) برگزار شد و تعدادی از نمایندگان به ایراد نطق های میان دستور خود پرداختند.

در ادامه به مهم ترین موارد اشاره شده توسط نمایندگان پرداخته ایم.

محمد سبزی نماینده مردم ساوه در نطق میان دستور خود گفت: از مردم ولایتمدار ایران اسلامی مخصوصا شهرها و روستاهای ساوه و زرندیه تشکر می کنم که بعد از دوسال محدودیت های کرونایی امسال پرشورتر از هر سال خمیه عزای سید سالار شهیدان اباعبدالله الحسین را بر پا کردند و بدا به حال چهره منفوری که روز عاشورا با سوء استفاده از رأفت اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی با بیانیه ننگین خود نقطه تاریک دیگری بر کارنامه سیاه خود افزود و به فتنه گران هشدار می دهیم دست از شیطنت بردارید که مردم آزموده را آموزدن خطا است.

نماینده مردم ساوه در مجلس ادامه داد: ضمن خداقوت به تیم مذاکره کننده اعلام می کنیم فرمایشات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهید، حقوق ملت را در نظر گرفته، از موضع عزت و اقتدار عمل کنید که مردم هم پشتیبان شما است ما ملت امام حسینیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نطق وکلای ملت/ تأکید بر طراحی مدل حکمرانی بومی مبتنی بر تعالیم اسلامی

نطق وکلای ملت/ تأکید بر طراحی مدل حکمرانی بومی مبتنی بر تعالیم اسلامی