مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-16حوادث

دستگیری باندی که در تاسوعا و عاشورا دنبال توزیع گوشت آلوده در بازار هرمزگان بود


با هوشیاری و تلاش پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان 3 نفر عاملان تهیه و توزیع گوشت های آلوده و فاسد شناسایی و دستگیر و بیش از 2 تن گوشت آلوده و غیر قابل مصرف انسانی کشف و ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان امروز بیان داشت: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت استان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی یک باند که می کردند را شناسایی و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با تشدید اقدامات اطلاعاتی و تعامل با جامعه هدف از جمله دستگاه قضایی و اداره دامپزشکی و رصد و پایش شبانه روزی ، روز گذشته در دو نقطه استان هرمزگان طی دو عملیات همزمان دو دستگاه خودرو نیسان حامل گوشت فاسد شناسایی و متوقف شدند.

سردار غلامرضا جعفری اظهار داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی دو تن و 221 کیلو گوشت آلوده و غیر قابل مصرف انسانی کشف و ضبط و در این رابطه 3 نفر از عاملان توزیع گوشت های آلوده دستگیر و نمونه محموله کشف شده جهت اخذ نظریه کارشناس به اداره دامپزشکی استان و دانشگاه علوم پزشکی ارسال که آلوده بودن و غیر مجاز بودن گوشت های مکشوفه مورد تایید قرار گرفت.

این مقام انتظامی استان با بیان این که متهمان به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی و جعل اسناد دولتی تحت نظر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باندی که در تاسوعا و عاشورا دنبال توزیع گوشت آلوده در بازار هرمزگان بود

دستگیری باندی که در تاسوعا و عاشورا دنبال توزیع گوشت آلوده در بازار هرمزگان بود