مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 13:122022-08-16اقتصادي

تشکیل پرونده تخلف برای 497 واحد صنفی در سیستان و بلوچستان


مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: امسال از 2538 واحد صنفی بازدید شده که برای 497 واحد پرونده تخلفاتی با ارزش 70 میلیارد ریال تکمیل و در تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است .

- موسی عباس زاده محمودی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: امسال  از 2538 واحد صنفی بازدید شده که برای 497 واحد پرونده تخلفاتی با ارزش 70 میلیارد ریال تکمیل و در و بوسیله این دستگاه ها باید صورت گیرد.

وی با اینکه در طرح جدید نظارت بر عملکرد ها تقویت یافته است لکن همچنان برخی از متصدیان خبازی که تعداد شان زیاد نیست تلاش بر انجام اقدامات خلاف قوانین و مقررات هستند که این هشدار داده می شود که متخلفین بدانند که مجاری فساد شناسایی و با مستندات کامل برخورد شدید تعزیری متوجه آنان خواهد بود.

  عباس زاده محمودی گفت: در اجرای طرح ویژه خبازی ها بدون شک قاچاق و سایر تخلفات حوزه آرد و نان کاهش خواهد یافت و انتظار ما از شهروندان این است که هرگونه رفتار غیرقانونی را اگر شاهد هستند از طریق تماس با شماره های 124 یا 135 و یا مراجعه حضوری به ادارات تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی نسبت به ثبت شکایت و یا اعلام گزارش اقدام کند.

انتهای پیام/3139


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل پرونده تخلف برای 497 واحد صنفی در سیستان و بلوچستان

تشکیل پرونده تخلف برای 497 واحد صنفی در سیستان و بلوچستان