مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:472022-08-16اقتصادي

اختصاص 600 میلیارد اعتبار سفر دولت به پروژه های نیمه تمام آموزشی کرمان


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به وجود 166 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اشاره کرد و گفت: بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی استان در سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور اختصاص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در آیین کلنگ زنی مدرسه خیرساز در قلعه گنج از مدرسه سازی به عنوان مهمترین کار خیر نام برد و اظهار داشت: هزینه ساخت بیش از 50 درصد مدارس در حال احداث استان توسط خیرین پرداخت می شود.

وی به وجود 166 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اشاره کرد و افزود: بیش از 600 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های آموزشی استان در سی و یکمین سفر استانی رییس جمهور اختصاص یافته است.

رضایی اظهار کرد: تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام آموزشی خیر ساز تا پایان سال تحصیلی جاری اولویت اصلی آموزش و پرورش استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: تفاوتی بین دانش آموزان مرکز و دور دسترین نقطه استان وجود ندارد و کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی را در نقاط مختلف استان با جدیت دنبال می کنیم.

کلنگ احداث مدرسه شش کلاسه خیرساز فاطمه اوجیان در روستای سلمانیه در زمینی به 2 هزار و 500 متر مربع با زیر بنای  450 متر مربع به زمین زده شد، هزینه ساخت این مدرسه خیرساز بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 600 میلیارد اعتبار سفر دولت به پروژه های نیمه تمام آموزشی کرمان

اختصاص 600 میلیارد اعتبار سفر دولت به پروژه های نیمه تمام آموزشی کرمان