مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:322022-08-16سياسي

«خبرگزاری فارس» رسانه ای در طراز انقلاب است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: خبرگزاری فارس جزو رسانه های طراز انقلاب است و بر این اساس نیروهای انقلابی از این مجموعه انتظارات بالایی دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین شهسواری ظهر امروز در جریان بازدید از دفتر خبرگزاری فارس که به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار صورت گرفت، اظهار کرد: تلاش و مجاهدت اهالی رسانه همیشه بی منت بوده و از آنجایی که خبرگزاری فارس جزو رسانه های انقلابی به شمار می رود لذا این ویژگی در این مجموعه مشهودتر است.

وی افزود: دشمن به صورت چراغ خاموش عمل می کند و متاسفانه ما درگیر حواشی شده ایم و این درگیری سبب شده مقام معظم رهبری به تنهایی در موضوعات ورود پیدا کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطر نشان کرد: خبرگزاری فارس جزو رسانه های در طراز انقلاب است لذا توقع انقلابیون بالاتر رفتن سطح خبرگزاری است.

حجت الاسلام شهسواری ادامه داد: در عصر فعلی وظیفه رسانه، فعالیت در حوزه جهاد تبیین می باشد که وظیفه خطیری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اضافه کرد: از خبرگزاری فارس انتظار می رود که در مراسم های آتی بیشتر به اخبار حوزه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بپردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خبرگزاری فارس» رسانه ای در طراز انقلاب است

«خبرگزاری فارس» رسانه ای در طراز انقلاب است