مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:172022-08-16اقتصادي

واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان با یادآوری اینکه در کشور 6 شهرک فناوری داریم که بزرگ ترین و عملیاتی ترین آن در استان اصفهان وجود دارند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: صنایع کوچک نقشی مهم در اشتغال کشور و صادرات غیر نفتی دارد و با توجه به اینکه نیازمند سرمایه کمی است، با کم ترین هزینه و بیش ترین اشتغال راه اندازی می شوند.

وی تأکید کرد: در دولت جدید دستگاه های اجرایی عملا وارد میدان شدند و کمک می کنند تا واحدها هرچه زودتر وارد عمل شوند، از سمتی تلاش های زیادی برای ایجاد واحدهای تولیدی صورت گرفته و به نظر می رسد در استان اصفهان جدیت و عزم بیش تری برای این مورد صورت گرفته است.

  سواری با تاکید بر اینکه کارگروه های مختلفی که در استان شکل گرفته، نشان دهنده این است که تمام مسؤولان به دنبال رشد واحدهای کوچک و متوسط هستند، عنوان کرد: سال جاری سال دانش بنیان است و شرکت شهرک ها برای حمایت از دانش بنیان ها تسهیلات ویژه ای قرار داده و تلاش شده تا واحدها به سمت فناور شدن بروند.

  مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان یادآور شد: اگر شرکت های دانش بنیان در شهرک های صنعتی ورود پیدا کنند و فناوری آن ها در واحدهای صنعتی ورود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود

واگذاری زمین در شهرک های صنعتی به شرکت های دانش بنیان تسهیل می شود