مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 12:072022-08-16ورزشي

پروین خانه زعفرانیه را گرفت تا پرسپولیس بشود پیروزی


سال 58 که در دانشکده تدریس می کردم، آقایانی که گفتم، به علاوه فوتبالی ها مثل آقای محرم عاشری، محمود خردبین، عبدالعلی چنگیز، اصغر حاجیلو و رضا رجبی، - همه یک دوره دانشجوی من شدند.

ولی الله صالح نیا در کافه خبر گفت: بازیکنان روز قبل بازی با ملوان برای تمرین پیش من آمدند و خط و نشان کشیدند که آقای پورحیدری اگر پشت گوشش را دید، قهرمانی را هم می بیند.

ولی الله صالح نیا را می توان دایره المعارف ورزش ایران نامید.

او سابقه حضور در استقلال، پرسپولیس و اکثر تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی را دارد و موفقیت ها و افتخارات زیادی را کسب کرده است.

صالح نیا یکی از معدود مربیانی است که در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور داشته و از کار کردن با منصور پورحیدری و علی پروین خاطرات زیادی دارد.

این مربی بدنسازی که این روزها از فوتبال و ورزش دور شده با حضور در کافه خبر خبرآنلاین پاسخگوی سوالات ما شد و درباره مسائل جالبی صحبت کرد که در ادامه می خوانید: *از کسی که می توانیم نامش را پدر بدنسازی فوتبال ایران بگذاریم، اصلا خبری نیست، چرا؟ فکر می کنم با توجه به شرایط خاصی که در ورزش مملکت اتفاق افتاده، کار دست کاردان نیست.

یعنی با توجه به تغییر و تحولاتی که در صحنه های مدیریتی به خصوص مدیریت فدراسیون ها و باشگاه ها اتفاق افتاده، زحمات یک سری ها نادیده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروین خانه زعفرانیه را گرفت تا پرسپولیس بشود پیروزی

پروین خانه زعفرانیه را گرفت تا پرسپولیس بشود پیروزی