مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مرداد 1401 ساعت 11:522022-08-16فرهنگي

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره فیلم صاحب/ 100 فیلم در دبیرخانه جشنواره ثبت شد


با استقبال گسترده فیلمسازان استان کردستان، 100 فیلم کوتاه داستانی، مستند و پویانمایی در دبیرخانه نخستین جشنواره استانی فیلم کوتاه صاحب به ثبت رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، زانیار لطفی صبح امروز در نشست با شهردار و اعضای شورای شهر صاحب سقز ضمن ارائه گزاشی از روند اجرای برگزاری جشنواره صاحب، اظهار داشت: با استقبال بسیار کشور، برگزاری کارگاه ها و نشست های تخصصی سینما، بازدید از جاذبه های توریستی و گردشگری صاحب و جلسات نقد وبررسی با حضور صاحبان آثار از برنامه های جنبی است که درنظر گرفته شده است.

یحیی آذرپور شهردار صاحب هم با قدردانی از تلاش های صورت گرفته گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر صاحب با تمام توان از این جشنواره حمایت خواهد کرد.

وی گفت: براین باوریم کار فرهنگی و برگزاری جشنواره های هنری با توجه به استعدادهای فراوانی که در این مطقه وجود دارد در بالا بردن سطح فرهنگی جامعه مؤثر بوده و زمینه کاهش معضلات اجتماعی را فراهم خواهد اورد.

آذرپور با قدردانی از حمایت های حوزه هنری استان از این جشنواره گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان سقز نیز فرماندار محترم و سایر دستگاه های اجرایی همراهی بسیار خوبی را با جشنواره داشته اند و امیدواریم با برنامه ریزی منسجی که تاکنون صورت گرفته است جشنواره ای شایسته و در خور شأن و جای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره فیلم صاحب/ 100 فیلم در دبیرخانه جشنواره ثبت شد

استقبال گسترده فیلمسازان از جشنواره فیلم صاحب/ 100 فیلم در دبیرخانه جشنواره ثبت شد